Friday, November 10, 2006

The Case Of The Missing Staplers

I came into my new department with 2 staplers...
... and now, I have none.
NONE.

*growl*

Damn you mysterious Stapler Thief!
*waves fist angrily at mysterious fiend*

You just wait till I find you.....
Muahaha.


TAGS: , , , , ,

22 comments:

Meiyen said...

hey j, it happens all da time over here too! i usually have a few ball pens with me but one week later, all gone!

oh i like da languages translation page link that you just put up! can i do da same as well? hope you won't mind....

Laksa said...

darn those stapler thieves!

where i work, the most popular stationery thefts comprise rulers and pens...

darn those thieves!

J said...

to meiyen:
Growl...
Ya lohhh....
Those stationary thieves are so irritating!
:(

Anyway, please feel free to do the translation links also! Just remember to change the url to your blog's....
:)

J said...

to laksa:
Something must be done about these fiends!
*pout*

It's so inconvenient to have to keep losing stationary (even though they are issued from the company)
*sigh*

Minny said...

Poor Smeagol, the thiefssss stolesss it from usssss ;p

A common practice to safeguard against such theft is to get liquid paper and write your name over the stapler.

Boss Stewie said...

i've never paid for a stapler before in my life.. and i think u can guess why :P

J said...

to minny:
I have tried that before but it still got stolen...
:(

I think I'm gonna have to start locking everything away or chaining it to my table.....

to boss stewie:
*GASP*
You... you are one of THEM!
O_O

Dowan to belanja you ice cream already....
:P

Haha.

Jolly Lucifer said...

I didn't steal them. Stop saying I did.

So, how's Jules?

By the way, my site's changed. it's lbinc.info now.

J said...

to jolly lucifer:
I'm sure you are the mastermind behind all this...
... sitting on your throne of stolen staplers, pens, rulers and other stolen stationery!

Haha.
:)

Anyway, cool - I've updated the link to your site already.

(Jules... erm. He's ok, I guess. Long story man - obviously we haven't talked for a looooong while)

B said...

J, this hahaha reminds me of office space, when Milton gets his stapler stolen.

http://spreadmystaplerandflyaway.ytmnd.com/

Adam said...

It happens in an office. Our clerks came up with a simple but brilliant solution - attach them to the table using a strong thread.

jOO yEE! said...

YO!!! :P

haha dont think u missed me though...

what u working as anyways? lol

staplers... haha
whats next? thumb tacks? h

Boss Stewie said...

but but... i only steal staplers cuz i'm poor

JL said...

What? You mean you're single now?

Rowr.

Oh, and sorry about Jules...

Drop me a mail. Feel like catching up with you lot.

boo_licious said...

here's the caterer for the chocolate fountain - Victor (012-3997639) Enjoy!

J said...

to b:
... and that's a good thing, right?
:)

to adam:
Hmmm,.. I will probably do that for my (new) stapler...
... but I can't do that for everything...
:(
*sigh*

to joo yee:
Hey!
:)
Long time no see...
(How come our new blog cannot leave comments wan?)

to boss stewie:
And you are poor bcos you can spend >RM500 on ice cream?
Haha...
Poor boss.
Ok, fine - go on stealing as many staplers as you have to.. just not mine, ok?
:)

to jl:
Haha...
You flirt.
;P
No, I'm not single right now...
... but I'll mail you soon anyway, if that's ok.
:)

to boo_licious:
Hey thanks for that!
Will give him a call soon.
:)
(Really appreciate it)

Merv Kwok said...

I put bear traps all around my desk to prevent things from going missing. Ironically, I'm the biggest culprit at making my things get lost hahah

JL said...

Whoops, I don't think I was specific enough. By 'you lot' I meant 'my friends from Uni'. I am married now so I'm not allowed to flirt.

J said...

to merv:
Haha...
Then you really have no one to blame but yourself.
:P

Perhaps start keeping your stationery in some sort of a tool belt? - That could help...


to jl:
Well how was I supposed to know?
*blush*
Besides,... you "*rowr*-ed" at me.
Haha...
Cool.
Will mail you soon - Hey, how come you have never coome to Malaysia to visit us anyways? You haven't seen Pat for a while also, right?

Jolly Lucifer said...

Yeah, haven't seen him for three years now. No plans yet, but maybe in a few years.

jOO yEE! said...

J, u said "(How come our new blog cannot leave comments wan?)"

our? haha

If u talking about mine, I think can leave comments what.. dunno le

what happened to Emamak?!?

J said...

to jl:
Well,... anytime you wanna come for a visit just give me or Pat a holler,... It's been too long, man...

to joo yee:
Oops.
I meant to say "...your new blog..."

Can leave comments?
Let me go back and check - I think maybe my eyesight is failing me in my old age....

Share Me! :)