Friday, November 10, 2006

The Case Of The Missing Staplers

I came into my new department with 2 staplers...
... and now, I have none.
NONE.

*growl*

Damn you mysterious Stapler Thief!
*waves fist angrily at mysterious fiend*

You just wait till I find you.....
Muahaha.


TAGS: , , , , ,

22 comments:

  1. hey j, it happens all da time over here too! i usually have a few ball pens with me but one week later, all gone!

    oh i like da languages translation page link that you just put up! can i do da same as well? hope you won't mind....

    ReplyDelete
  2. darn those stapler thieves!

    where i work, the most popular stationery thefts comprise rulers and pens...

    darn those thieves!

    ReplyDelete
  3. to meiyen:
    Growl...
    Ya lohhh....
    Those stationary thieves are so irritating!
    :(

    Anyway, please feel free to do the translation links also! Just remember to change the url to your blog's....
    :)

    ReplyDelete
  4. to laksa:
    Something must be done about these fiends!
    *pout*

    It's so inconvenient to have to keep losing stationary (even though they are issued from the company)
    *sigh*

    ReplyDelete
  5. Poor Smeagol, the thiefssss stolesss it from usssss ;p

    A common practice to safeguard against such theft is to get liquid paper and write your name over the stapler.

    ReplyDelete
  6. i've never paid for a stapler before in my life.. and i think u can guess why :P

    ReplyDelete
  7. to minny:
    I have tried that before but it still got stolen...
    :(

    I think I'm gonna have to start locking everything away or chaining it to my table.....

    to boss stewie:
    *GASP*
    You... you are one of THEM!
    O_O

    Dowan to belanja you ice cream already....
    :P

    Haha.

    ReplyDelete
  8. I didn't steal them. Stop saying I did.

    So, how's Jules?

    By the way, my site's changed. it's lbinc.info now.

    ReplyDelete
  9. to jolly lucifer:
    I'm sure you are the mastermind behind all this...
    ... sitting on your throne of stolen staplers, pens, rulers and other stolen stationery!

    Haha.
    :)

    Anyway, cool - I've updated the link to your site already.

    (Jules... erm. He's ok, I guess. Long story man - obviously we haven't talked for a looooong while)

    ReplyDelete
  10. J, this hahaha reminds me of office space, when Milton gets his stapler stolen.

    http://spreadmystaplerandflyaway.ytmnd.com/

    ReplyDelete
  11. It happens in an office. Our clerks came up with a simple but brilliant solution - attach them to the table using a strong thread.

    ReplyDelete
  12. YO!!! :P

    haha dont think u missed me though...

    what u working as anyways? lol

    staplers... haha
    whats next? thumb tacks? h

    ReplyDelete
  13. but but... i only steal staplers cuz i'm poor

    ReplyDelete
  14. What? You mean you're single now?

    Rowr.

    Oh, and sorry about Jules...

    Drop me a mail. Feel like catching up with you lot.

    ReplyDelete
  15. here's the caterer for the chocolate fountain - Victor (012-3997639) Enjoy!

    ReplyDelete
  16. to b:
    ... and that's a good thing, right?
    :)

    to adam:
    Hmmm,.. I will probably do that for my (new) stapler...
    ... but I can't do that for everything...
    :(
    *sigh*

    to joo yee:
    Hey!
    :)
    Long time no see...
    (How come our new blog cannot leave comments wan?)

    to boss stewie:
    And you are poor bcos you can spend >RM500 on ice cream?
    Haha...
    Poor boss.
    Ok, fine - go on stealing as many staplers as you have to.. just not mine, ok?
    :)

    to jl:
    Haha...
    You flirt.
    ;P
    No, I'm not single right now...
    ... but I'll mail you soon anyway, if that's ok.
    :)

    to boo_licious:
    Hey thanks for that!
    Will give him a call soon.
    :)
    (Really appreciate it)

    ReplyDelete
  17. I put bear traps all around my desk to prevent things from going missing. Ironically, I'm the biggest culprit at making my things get lost hahah

    ReplyDelete
  18. Whoops, I don't think I was specific enough. By 'you lot' I meant 'my friends from Uni'. I am married now so I'm not allowed to flirt.

    ReplyDelete
  19. to merv:
    Haha...
    Then you really have no one to blame but yourself.
    :P

    Perhaps start keeping your stationery in some sort of a tool belt? - That could help...


    to jl:
    Well how was I supposed to know?
    *blush*
    Besides,... you "*rowr*-ed" at me.
    Haha...
    Cool.
    Will mail you soon - Hey, how come you have never coome to Malaysia to visit us anyways? You haven't seen Pat for a while also, right?

    ReplyDelete
  20. Yeah, haven't seen him for three years now. No plans yet, but maybe in a few years.

    ReplyDelete
  21. J, u said "(How come our new blog cannot leave comments wan?)"

    our? haha

    If u talking about mine, I think can leave comments what.. dunno le

    what happened to Emamak?!?

    ReplyDelete
  22. to jl:
    Well,... anytime you wanna come for a visit just give me or Pat a holler,... It's been too long, man...

    to joo yee:
    Oops.
    I meant to say "...your new blog..."

    Can leave comments?
    Let me go back and check - I think maybe my eyesight is failing me in my old age....

    ReplyDelete

Appreciate your thoughts, opinions and feedback. :)

There was an error in this gadget